Tuesday, November 22, 2011

gosip time..!!

hokkey, ini time gossip.. hehe.. xder la sgt.. cume mcm xcaya + tkujat.. haha..

kisah 1 :
dalam dunia nih, ader jgk manusia yg xboleh terima kenyataan. maknanya, dia suka benor la duk dlm khayalan dia.. mbayangkan benda yg xmungkin terjadi.. misalannya, si polan bt polin.. dr dulu sampe la skrg dok suka mgata mak aku.. aku pn pelik.. ape besor punya jeles nih.. haha.. yg paling best, ialah suke bermimpi nak jodohkan anak lembek dia ngan adik aku yg keras mcm kayu.. haha.. adoihai, tolong la kembali ke dunia nyata. wat dania ketawa jer.. apa ka adik aku mcm kayu tu nak anak dia yg lembek mcm agar2 tu ker.. dah la tu, siap ckp kat org2 lain, yg mak aku beria2 nak jdkan anak dia menantu dlm family aku.. heloooo... anda sedang bermimpi, sila tampar pipi anda sendiri laju2 skrg.. haha.. biler adik aku dah nak kwen ngan enginear jgk, alamak, mgelupur la sebab "enginear".. haha..

kisah 2 :
nih pesen manusia mintak penampor.. haha.. ader la sorang hamba Allah nih, duk nyewa ngan kakak aku.. it ok la kan, xder la berat sgt nak byr sewa, tp yg JELIKnya, wah2 ko nak org layan ko mcm ko tu puteri hokkey.. ape ko ingat bontot ko byk kurap??!! pegi keje nak berhantar, balik bjemput, makan disuap..baju di cuci.. ape ko nak mkn PENAMPOR??!! haha.. penampor leh kasi free jer.. haha...

kisah 3 :
nih kisah jiran sebelah.. haha.. sebelah emosi.. kuikuikuikui.. ko wat anak reti, nak jg anak xreti??!! adoi, waktu memula aku kena ayat nih, mau kasi PENAMPOR jer kpd mulut itu.. tp mgenangkan dia dah tua, maka aku simpan je lah penampor tu.. haha.. simpan buat pekasam.. kes aku lain, kami xder pilihan yg tBAIK utk dania pd masa itu. ULANG.. MASA ITU. tp skrg dah ader, jd aku ngan BANGGA DIRI telah mbawa anak aku duk sekali.. n its a HEPI TIMES.. hehe.. tp ader jgk mak bdk yg xnak jg anak sendiri.. biar di hina, dimaki, di kutuk2.. dia tahan je telinga..adoiai.. tebal eh taik telinga dia.. haha.. nak g bcoti, tp anak tinggal eh.. huhu.. ader keta, tp guna keta mak sedara punya eh..ade umah, tp duk umah MAK sampe mati.. huhu.. kalo aku xsanggup la.. sebab mak aku punya sound mcm radioaktif.. aku leh meletop.. haha.. sumpah xMAU.. kuikuikuikuikui.. org ckp sekali sekala jumpe n balik kpg tu, SEMANGAT TEPEN tu lain ckit.. hehe.. kalo xcaya, tanya adik aku yg mcm kayu tu.. hahahhaha... adoi..

bile dah panjang umur mcm nih, makin mcm2 org aku jumpe. ader yg bodoh sombong, ader yg bijak xleh ikut, ader yg baik tlalu sgt sampe org pijak kepala.. n mcm2 la.. tp yg XBOLEH BLAH kalo ader manusia yg rase idup mcm dlm NOVEL.. hoi, nak aku ketuk kepala kasi sedor ke?? !! haha...

2 comments:

diana abdullah said...

sentap cek..huhuhu

Lydia said...

haha.. kuikuikui.. berangan ckit2 dah la.. jgn over lak.. hehe